Самовиховання учнів

Самовиховання як основа розвитку волі особистості старшокласників

Розвиток особистості неможливий без самовиховання, а розвиток волі особливо.
Уривок із юнацького щоденника Костянтина Ушинського, де він намічає для себе правила «поведінки»:
1. «Спокій цілковитий, у крайньому разі, зовнішній»
2. «Прямота у словах і вчинках».
3. «Обдуманість дії».
4. «Рішучість».
5. «Не говорити про себе без потреби ні одного слова».
6. «Не проводити час несвідомо, робити те, що хочеш, а не те, що трапиться».
7. «Витрачатися лише на необхідне чи приємне, а не через пристрасть витрачатися».
8. «Кожного вечора добросовісно давати собі звіт у своїх вчинках».
9. «Ні разу не хизуватися ні тим, що було, ні тим, що є, ні тим, що буде».
Бажаю слідувати прикладу видатного педагога та працювати щоденно над розвитком вольових якостей!  

ТИПОВІ СИТУАЦІЇ З ПРАКТИКИ СПІЛКУВАННЯ ПЕДАГОГІВ З БАТЬКАМИ ВИХОВАНЦІВ