Перейти до вмісту
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД  «ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМ. Д.І.МЕНДЕЛЄЄВА»

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМ. Д.І.МЕНДЕЛЄЄВА»

Вітаємо на сайті нашого закладу!

  • Головна
  • Зворотній зв`язок
  • Нормативно-правова база діяльності закладів освіти
  • Режим роботи школи
  • Адміністрація
  • Вчителі
    • Кафедра виховної роботи
    • Кафедра: математики та фізики
    • Кафедра: іноземних мов
    • Природничі науки
    • Кафедра української мови та літератури
    • Кафедра суспільних дисциплін
    • Кафедра фізичного виховання
    • Кафедра трудового навчання
    • Кафедра російської мови і зарубіжної літератури
    • Кафедра художньо-естетичного циклу
  • Початкова школа
    • Вчителі початкових класів
    • ДНЗ і школа
    • Школа “Малятко”
    • Калейдоскоп подій
  • Історія школи
    • Історія
    • Фотоальбом
    • Історія школи Відеоролік
  • Учнівський парламент
    • Мета та завдання
    • КЗ ЗШ №4 ім. Д.І. Менделєєва “Положення про шкільний парламент”
    • Статут учнівського парламенту
    • Організаційна робота шкільного парламенту
    • Учнівська конференція 2020 н.р. Схема учнівського врядуваня
    • Склад учнівського врядування
  • Бібліотека школи
    • Бібліотека КЗ ” Загальноосвітня школа І – ІІІ ст. №4 ім. Д. І. Менделєєва ВМР “
  • Виховна робота
    • Меморандум школи
    • ЮВЕНАЛЬНИЙ ОФІЦЕР ПОЛІЦІЇ
    • Виховна система школи
    • Булінг
    • Методичні рекомендації щодо проведення бесід зі здобувачами освіти з питань поведінки у надзвичайних ситуаціях
    • Гуртки
      • Гурткова робота
    • Педагогіка партнерства
    • План виховних заходів на ІІ семестр 2020-2021 н.р.
    • Положення про конкурс “Учень року”
    • Правила поведінки у школі
  • Новини
  • Олімпіадний рух
    • Олімпіадний рух 2019-2020
    • Олімпіадний рух 2021-2022
  • Прозорість та інформаційна відкритість закладу
    • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
    • Критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників
    • ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВНУТРІШНЮ СИСТЕМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 4 ІМ. Д.І. МЕНДЕЛЄЄВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»
    • СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ комунального закладу «Вінницький ліцей №4 ім. Д.І. Менделєєва на 2022 – 2024 роки
    • Статут комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 ім. Д.І. Менделєєва Вінницької”
    • НАСКРІЗНА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №4 ІМ. Д.І. МЕНДЕЛЄЄВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»
      • НАСКРІЗНА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №4 ІМ. Д.І. МЕНДЕЛЄЄВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» 2021-2022
      • НАСКРІЗНА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №4 ІМ. Д.І. МЕНДЕЛЄЄВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» 2020-2021
    • Ліцензії на провадження освітньої діяльності, ліцензований обсяг і фактична кількість осіб, які навчаються в закладі
    • Кадровий склад вчителів закладу
    • Територія обслуговування, закріплена за закладом
    • Протокол вибору підручників
    • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
    • Мова освітнього процесу
    • Структура та органи управління закладом
    • Звіт директора закладу
      • Звіт директора за 2018-2019 н.р.
      • ЗВІТ ДИРЕКТОРА ЗА 2019-2020 Н.Р.
      • Звіт директора за 2020-2021 н.р.
      • ЗВІТ ДИРЕКТОРА ЗА 2021-2022 Н.Р.
    • Результати моніторингу якості освіти
    • Матеріально-технічне забезпечення закладу
    • Підручники, посібники, навчальні програми
    • Інформація про використання публічних коштів
      • Інформація про використання публічних коштів 2021
      • Інформація про використання публічних коштів 2020
      • Інформація про використання публічних коштів 2019
      • Інформація про використання публічних коштів 2018
      • Інформація про використання публічних коштів 2017
    • Цивільний захист
    • Перелік додаткових освітніх послуг
      • Додаткові освітні та інші послуги за 2019-2022н.р.
  • Профілактика дитячого травматизму, страхування школярів
  • Пришкільний табір
    • Табір 2021
  • Дистанційне навчання
    • РОЗКЛАД УРОКІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ З 28.03.2022 р.
    • ДИСТАНЦІЙНА ПІДТРИМКА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З 14.03.2022
    • ДИСТАНЦІЙНА ПІДТРИМКА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ 2021-2022 н.р.
    • МО вчителів
    • Гурткова робота 2020-2021 н.р.
    • Поради учням, батькам, педагогам при дистанційному навчанні
    • Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину 2019-2020 н.р.
      • Всеукраїнська школа онлайн
      • Графік проведення дистанційних перевірочних робіт
      • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (16-23 березня)
      • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (30 БЕРЕЗНЯ – 5 квітня)
      • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (6 – 12 КВІТНЯ)
      • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (13 – 19 КВІТНЯ)
      • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (20 – 26 КВІТНЯ)
      • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (27 КВІТНЯ – 03 ТРАВНЯ)
      • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (04 – 10 ТРАВНЯ)
      • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (12 – 17 ТРАВНЯ)
      • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (18 – 24) ТРАВНЯ)
      • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС КАРАНТИНУ (25 – 31) ТРАВНЯ)
  • Зарахування учнів до 10 класу 2022-2023 н.р.
  • Психологічна служба
    • Кабінет практичного психолога
      • Батькам
        • Батькам про булінг
        • ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ – СИТУАЦІЯ ТРИВОЖНА, АЛЕ БЕЗПЕЧНА Психологічні поради батькам
        • Корисні поради
        • Повертаємося до школи після карантину
        • Підлітковий вік: на що потрібно звернути увагу
        • Психологічна підтримка батькам під час карантину
        • Цікаві поради
      • Учням
        • Протидія домашньому насиллю
        • Самовиховання учнів
        • Психологічні утруднення під час підготовки та проходження ЗНО і як з ними впоратися?
        • Дитячий медіатор
        • Цікаві поради
      • Педагогам
        • Педагогам про булінг
        • Поради вчителям початкових класів
        • 7 основних засад вчителя
        • Робота вчителя з дітьми, що мають прояви девіантної поведінки
        • Поради педагогам щодо організації дистанційного навчання
        • Цікаві поради
    • Кабінет соціального педагога
      • Батькам
        • Батькам про права дитини
        • Корисні поради
      • Учням
        • Конвенція ООН
        • Дитині про права людини
        • Корисні адреси
        • Діяльність омбудсменів ІІ семестр 2021-2022 н.р.
        • Професійна орієнтація учнів
        • Відеоролики
      • Педагогам
        • Питання у яких вам допоможе соціальний педагог
      • Шкільний омбудсмен
    • Скринька довіри
  • Методична робота
    • Документація
    • Методична рада школи
    • Школа перспективного досвіду
    • Банк обдарованих дітей 2019-2020 н.р.
  • БУЛІНГ СТОП
    • Все про булінг
    • БУЛІНГ СТОП
  • “БЮДЖЕТ ШКІЛЬНИХ ПРОЄКТІВ 2021”
  • ОСВІТНЯ РОБОТОТЕХНІКА
    • Дитячий фестиваль з робототехніки
  • Новини від Державної служби якості освіти
  • Підготовка до ЗНО
    • Інформація про ЗНО 2022
    • Корисні посилання
  • Дія. Цифрова Освіта
  • ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН
  • Прийом до першого класу
    • Прийом до першого класу 2022-2023 н.р.
    • Прийом до першого класу 2021-2022 н.р.
      • До уваги батьків першокласників 2021/2022 навчального року
  • Наступність 4-5-х класів

Протокол вибору підручників

Протокол-вибір-9-кл.Завантажити
вибір-9-класЗавантажити
9-клас-новіЗавантажити

Нас можна знайти

e-mail:
  Школа sch4@galaxy.vn.ua
  Секретар sekretar_sch4@galaxy.vn.ua
  Адміністратор сайту sch4.vn.ua@gmail.com
Поштова адреса: 21018 Україна, м.Вінниця, вул. Гоголя 18, ЗШ №4
Телефони:
67-30-32 – директор
67-30-19 – заступник директора з навчально-виховної роботи по школі ІІ-ІІІ ст.
67-32-02 – заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ст.
67-29-85 – заступник директора з виховної роботи
67-30-32 – секретар
  • Український центр якості оцінювання освіти
Сайт працює на WordPress

Спроможність закладу:

  • 130 учнів
  • Педагоги які працюватимуть у 1-х класах у 2022-2023 н.р.:
Мелащенко Наталія Михайлівна
Працюватиме за Типовою освітньою програмою початкової освіти під керівництвом Р.Б. Шияна
Щур Тетяна Вікторівна
Працюватиме за Інтегрованою освітньою системою  А. Цимбалару “Світ чекає крилатих”
Матюхова Наталія Анатоліївна
Працюватиме за Типовою освітньою програмою початкової освіти під керівництвом Р.Б. Шияна.
  • Здійснюється набір у 1-й клас, який працюватиме за Науково-педагогічним проєктом  “Інтелект України”.

 

Крок 6

Електронне зарахування:

Стан електронної черги

Крок 5

Графік  роботи:

  • графік прийняття документів
  • графік консультацій щодо вступу до 1-го класу:
    • понеділок 9.00 – 13.00, 14.00-18.00;
    • вівторок, середа 9.00 – 13.00;
    • четвер, п’ятниця 14.00 – 17.00.

Зразки заяв:

Оберіть програму, за якою бажаєте, щоб навчалася ваша дитина:

  • Типова освітня програма початкової освіти під керівництвом Р.Б. Шияна.
  • Інтегрована освітня система  А. Цимбалару “Світ чекає крилатих”.
  • Науково-педагогічний проєкт “Інтелект України”.
  1. Роздрукуйте бланк заяви та заповніть його чорною пастою: 
    • бланк заяви .
  2. На зворотній стороні чорною пастою від руки напишіть текст заяви відповідно до обраної вами програми:
    • зразок заяви для навчання за Типовою освітньою програмою початкової освіти під керівництвом Р.Б. Шияна. (НУШ);
    • зразок заяви для навчання за Інтегрованою освітньою системою  А. Цимбалару “Світ чекає крилатих”;
    • зразок заяви для навчання за Науково-педагогічним проєктом “Інтелект України”.
  3. Роздрукуйте й заповніть згоду на збір та обробку персональних даних :
    • згода на збір та обробку персональних даних учнів
  4. Складіть у файл наступні документи:
    • заява на вступ до 1-го класу;
    • згода на на збір та обробку персональних даних дитини;
    • копія свідоцтва про народження дитини;
    • медична довідка (форма №086-1\о;
    • копія карти щеплень;
    • документ, що підтверджує місце проживання дитини.
  5. Принесіть ці документи до закладу відповідно до графіку.
  6. Якщо ж не маєте змоги занести документи особисто, будь ласка, зателефонуйте за номером 67-30-32 для зворотнього зв’язку та надіслання документів електронною поштою sch4@galaxy.vn.ua.

 

Перелік документів для зарахування:

  1. Заява про зарахування до закладу освіти одного з батьків дитини.
  2. Копія свідоцтва про народження дитини або документа, що посвідчує особу здобувача освіти.
  3. Оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації №086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду».
  4. Документ, що підтверджує місце проживання дитини чи одного з її батькiв на території обслуговування закладу освіти, реквізити якого зазначають у заявi.

Ознайомтеся з нормативно-правовою базою:

  1. Щодо території обслуговування закладу згідно з рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради  «Про закріплення територій обслуговування за закладами загальної середньої освіти Вінницької міської територіальної громади» від 22.04.2021 р. № 1005 .
  2. «Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти», затвердженого наказом МОН України від 16.04.2018 р. № 367 (пункт 4 розділу І та пункт1 розділу ІІ)
  3. Лист МОН про особливості зарахування учнів до першого класу, з урахуванням воєнного стану:

У листі МОН описано особливості зарахування учнів до першого класу, з урахуванням воєнного стану. Зарахування до закладу освіти здійснюється відповідно до наказу його керівника, що видається на підставі заяви про зарахування до закладу освіти одного з батьків дитини, до якої додаються:

    • копія свідоцтва про народження дитини або документа, що посвідчує особу здобувача освіти (під час подання копії пред’являється оригінал відповідного документа);
    • оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089.
    • Однак, у зв’язку із запровадженням воєнного стану, необхідно враховувати, що діти або один з їхніх батьків, які мають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, довідку про звернення за захистом в Україні, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту або якій надано тимчасовий захист, та які не мають одного чи обох документів, зараховуються до закладу освіти без подання зазначених документів. У разі відсутності свідоцтва про народження дитини для сприяння в його оформленні керівник закладу освіти зобов’язаний невідкладно поінформувати орган опіки і піклування за місцем проживання дитини чи місцезнаходженням закладу освіти.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/news/6178-zarahuvannya-do-pershogo-klasu-algoritm-z-pdkazkami

4. Порядок зарахування:

В першу чергу зараховуються:

  • усi дiти, місце проживання яких на території обслуговування закладу освіти підтверджене;
  • діти, які  є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту в цьому закладі;
  • діти працівників цього закладу освіти чи випускники дошкольного підрозділу цього закладу освіти (за наявності).

На вiльнi мiсця:

  • діти, які не проживають на території обслуговування цього закладу, за результатами жеребкування;

На вільні місця та за умови утворення окремого (окремих) класу (класів):

  • Дiти, якi не проживають на території обслуговування цього закладу, але мають бажання здобувати освіту за освітньою програмою, використовуваною закладом освіти та затвердженою Державною службою якості освіти України Якщо кількість поданих заяв перевищує загальну кількість місць у такому класі (класах), зарахування дітей відбувається за результатами жеребкування